La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

1.2.07

El senyor Popo us desitja un bon finde




Hola gent, després de trobar aquesta imatge per internet he pogut donar la raó a tots aquells que durant la cavalcada em van comparar amb el Senyor Popo, per fi, mhan trobat un doble encertat: No Rooney,ni Tom Hanks, ni Trillo... SENYOR POPO!!!

Espero que aquest finde deixeu el pavelló ben alt a la festa dels quintos,teniu el Sergi de reforç, l'Adam que últimament la birra li tira bastant, el Bisbal després d'acabar examen és un reforç de luxe, i els craks del mam dels quals disposem que no fallen mai en les grans nits europees, fiqueu-vos l'equip a les esquenes eh!!! Jo no us podré ajudar,tot i que en cas de ser-hi jo hagués fet l'alternativa amb la festa de la Coronita, mentre us tajeu jo estaré amb un hotel-pensió bastant econòmic que he trobat a Barcelona, i aniré a pensar una nit, i si m'agrada potser dues!!!!!
Un consell que sempre s'ha de recordar: SI NO SAPS BEURE, NO BEGUIS!!!!!!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

CLAVAT!!!!

Golfus (doscopsdepunyalpit)!!!