La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

7.6.07

La meva primera entrada jajaja!!!! el guanyador real de les eleccions

Weis nois primer de tot perdoneu per la meva tardança a fer la primera entrada, pero com ja sabeu soc un home currante de veritat i clar no tinc temps jajajja!!!
Referent a les eleccions home jo diria k massa color no n'hi ha hagut, ara falta saber pero qui relament governara, encara que si tots tinguessim una mica de moral i etica ja sabem qui ho hauria de fer. Han estat unes eleccions inesperades si ens fixem en el resultats, PSC a baixat de manera considerable i esquerra tambe deunido ( jo diria que era una mica desperar ....) Pel que fa al meu partit CIU a fet una nova aposta, la gent diu k no teniem la millor candidata, aixo no u se ( encara que crec que es una persona molt valida ) pero relament si que teniem el millor equip o si mes no el mes preparat, no deixare desmentar el bon resultat de vila de capellades que ja els vag felicitar en el seu moment.
Em sembla que entrare mes sovint jajaj ara li e pillat el gusanillo jaja no patiu que el politic tornara i ben avait jajaj sobretot despres del dia 16 jajaja
M' agradat molt la foto de la setmana, quins anys aquells... jaja
bunu ens veiem dema al sol que alguna o altre copixuela farem jajaja

Una abraçada numes aquells que em van votar jajjajaj
EDGAR

No hay comentarios: