La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

10.7.07

La Barbacoa

Internàutes de la Taula del Sol. Tinc una proposta "llaminera" per a tots vosaltres!!!
Avere, explico, doncs resulta que la setmana que ve, concretament el proper dimecres 18 de juliol, un menda fa 25 anys!!! A diferència de cada any, on sempre es fa el típic sopar sorpresa, doncs jo al no ser partidari d'aquest tipus d'acte, ja que a part de que no m'agrada, trobo que ens coneixem tots tant, i nem fet tants, que ja a perdut la gracia que tenien aquests sopars, que era el factor "sorpresa" i proposo fer una "barbacoa" de gordus a casa meva el proper 22 de juliol per dinar!!
Aneu posant en els comentaris d'aquesta entrada si vindreu o no i qui vindrà, per encarregar així la setmana que ve el menjar a comprar i per aquells certs individus que li donen fort al tema de la beguda, comprar també el mam.
Perquè tots vosaltres us aneu ambientant una mica amb el tema... aquí teniu aquest video:



P.D: M'agrada molt el nou fitxatge del barça, Yayà Touré....jejeje

Marc ("Feliciteu-me") Bisbal

17 comentarios:

Anónimo dijo...

Fot-li careta...

Golfus i Alba

Anónimo dijo...

fot-li fot-li a la barbacoa

Uri(G.Milito k grande)Valls.

Anónimo dijo...

Maria i Ton tb ens hi apuntem!

P.D: Jo vull peus de porc....

Anónimo dijo...

jejejejeje i jo tb mapuntooooooooooooooooooooo i tooooooooots ebrisssssssssssss jijijiji

YOGIIIIIIIIIII

collakp dijo...

Ja ha donat la nota ebria el tio!! aquest tio la vol pillar un diumenge al migdia!!!!!!!
Frank "Butifarra negra jo " Ñarsson

Unknown dijo...

Ei jo tambe vulll anari!!!!! pero em sembla que no podra ser!!! PROPOSO UNA BARBACOA DAQUESTES PER L AFESTA MAJOR, SOBRETOT QUE HI HAGI CARETA!!!!!!FELICITATS MARC

Anónimo dijo...

EIIIIIII, no us oblideu de mi!!! Molta butiiiiii i......

Raül!!!

Anónimo dijo...

ei!!
això de la barbacoa s'animà.....?¿!!

ton

Anónimo dijo...

AAAAAHHHHHHHH.. tot i k som dilluns, ja tic somiant amb les caretes i butifarres d diumengeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! KINA GANAAAAAAAAAAAAAAAA!!! jejejeje

marc(V.V)

Anónimo dijo...

Ki no estigui per aquí apuntat, contarem com si no vingués! Jo dimecres reservaré carn per la gent que hagi confirmat assistència per aquí.

Anónimo dijo...

eiii k jo tmb vinc eeh?? ske enkrar stik perudua per monegros :)
ah i si vnc jo be l'adam tmb!!
apa fns diumenge, petonets kuka!!

Anónimo dijo...

la Cris simon en ppi tb ve!

Anónimo dijo...

Edgar i Moreno tb s'apunten

Anónimo dijo...

El dinar es tanca amb 13 persones!!! amb una de variable...Dema niré a encarregar el "fato"...

Ja us faré 5 centims del que he comprat perquè comenceu a tenir salibera!!

Merci a tots per felicitar-me

Anónimo dijo...

IEAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Qui es la variable..uiuiuii jiji bueno kuan vagis a encarregaru jo tb vull veni aixi ja sem fara la boca aigua jeje i ENRECORDEEEEEEET tb dl MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ;)

marc

Anónimo dijo...

El menjar ja el tenim encarregat...
Constarà de:

- 15 talls de carn (poquets pk despres tots keden)
- butifarra negre
- xistorrilla notes!!
- 10 peus de porc
- 3 caretes
- 10 talls de cansalada
- 3 metros i mig de butifarra!!

Dissabte ho haurem de na a buscar... per pagar que fem? kadascu lo seu... o paga el cap??ejejeje.

/* si teniu altres propostes de menjar digueu-ho que encara som a tems!

Salut!

Anónimo dijo...

FALTA CANSALADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! KINA GANAAAAAA jwjjejje