La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

8.10.07

DOBLES DE VERITAT!!!!




Aquest passat cap de setmana m'he hagut de sentir dir que m'assemblo a cert personatge que detesto bastant, el madridista Tomàs Roncero del rondo, no se amb què, però bueno, busqueu fotos del Rooney, del Roncero, del Tom Hanks, de l'actor Juli Fabregas... perquè resulta que m'assemblo a tots i entre ells no sóc capaç de trobar cap semblança.

Repassant les fotos d'aquest passat estiu jo si que trobat 3 fotos de dobles, les voleu veure? voleu fer comparacions? us atreviu a penjar-ne més? obrim un concurs de dobles? votem el millor doble? seguidament començo jo......

....se lo van a perder??????????????????????????????????????????

albert (quique guasch) dobles

1 comentario:

Anónimo dijo...

Por dios!
Està clar el "pobredesgraciat" (una mica auradet si que sembla), que està amb aquesta tia superbona (Rut? es diu així,no?), no és el seu pare. Homeee, el que es que s'assemblin ... pues nu se.

Sense cap mena de dubte em quedo amb la segona (juas, juas juas ...)


Signa: Toni-Ñarsonetshomemort-Bomber

P.D.: De part del pare de la Rut: "si algu la toca mataré al susodicho tocon, a la seva dona, la seva amant, les seus fills/es, etc..."