La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

24.10.07

Jo voto k si!

Ei kmpys. No vull treure protagonisme al ultim post posat pel benvolgut albert perquè és una passada, però avui e aconseguit pillar la conexió a internet d'un jove patriote lleidetà i us vull proposar una sortida:

Dia: Dissabte dia 27

Hora de la Sortida: 6 del matí

Lloc: Esplanada

Primera parada: A les 7:00h a la pedra negra a esmorçar un crossant... (jo i el ñarro ja demanarem despres...)

Segona parada: A les 8:30h a ple bosc de la seu d'urgell...

Hora finalització: A les 14:00h tot fent recomptes dels bolets i les boines trobades.

Parada obligada: A dinar a Organyà tot pagant el cap.

Arribada a KP: Sobre les 5 de la tarda (Jo a les 20h jugu un partit...

Equipament Necessari: Pantalons "de batalla", xirukes, cangur i sobretot un cistell!!

Per aquells que no se'n adonin de que va...



Que en penseu? S'apunta algú??
Voteu proposta!!!
Salutacions coordials des de Lleida...
Atentament:

Marc ("Deumeuquinrollohetrobat") Bisbal

3 comentarios:

Anónimo dijo...

JO M'APUNTO!!!!! EM SEMBLA ESTUPENDO AIXO DE ANAR A BUSCAR BOLETS, PERO QUE SAPIGUES QUE AQUEST ES UN PLAN DE GORDOS!!! EN QUATRE PARADES, TRES SON PER MENJAR!!!!!
ENRECORDEU-VOS DE DIRLI AL SHERPA GABRI!!!!!!

Sergi (Quin gran treballador!!!!)

Anónimo dijo...

eiiiiiiiiiiiii..juer jo no puc veni!!!! amb lo k en ser de busk bolets.. jajaja a mes, tal com diu el sergu , sra mes una surtida d gordus k de busk "lets" jeje juerrrrr.. bueno ins avaiat!!!! k en trubeu molts macus..

GADITANOOOO!!!!!

Anónimo dijo...

ola nois!

tot i l'excel-lència de la proposta, aquest cap de setmana (concretament dissabte al matí) tinc tasques de cabgur amb els meus cosins.

A la tarda estaré disponible?¿!!

Llàstima!

Ton