La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

15.11.07

JA ANEM TARD!!

Ei gent, ja fa dies que el Ton ens deia que la filla es feia adolescent i hauriem de parlar d'ella, no ho vem fer. Per motivar-vos una miqueta us vaig penjar unes fotos de l'última festa dient que ens haviem de trobar ja,tampoc ho vem fer! Ara m'han trucat l'Edgar i l'Uri que estaven parlant de la festa i han pensat que estaria bé fer un sopar demà divendres i parlar-ne tots, com us va? Preferiu dissabte o diumenge tarda? Escolliu, però d'aquest cap de setmana no hauria de passar sense parlar-ne, almenys decidir temes i anar parlar ajuntament, llogar coses.... em sembla que ja hi ha propostes!!! aneu dient quan us va bé aquí al blog!!

Ñarsson"porkenotecallas".com

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo aniria de calçots.

p.d: A mi em va be dema vespre o dissabte. Vosaltres decidiu.

Marc ("u abeu vis??") Bisbal

Anónimo dijo...

Vindria essent el mateix d'abans.

Dir que potser estaria millor un esmorçar (o petit "Mosc") dissabte per alla les 10. Serà al matí, més lucids d'idees, no hi haurà excuses per part de la gent que no vol sortir de nit i no estarem acompanyats de begudes alcohòliques, ni de substàncies estupefacents...

Anónimo dijo...

Jo divendres a sopar m'és impossible per questions de pilotes (de bàsquet s'enten!)

Ara bé, dissabte tinc lliure tot el dia!
Esmorzar dissabte? Perfecte!
Vermout dissabte? Perfecte!
Cafè de sobretaula? Perfecte!
Sopar? Perfecte!

Només necessito si és el matí de dissabte una horeta per anar a Tous a fer un encàrrec/visita familiar!

Ton "si hay cesped, hay partido!!" Pons

Anónimo dijo...

Ei nois!!!
A mi no em va bé sopar divendres perquè tinc teatre.
El dissabte esmorzar... tampoc. Però sopar... sííííííí!!!!!!!

Però vaja si voleu fer la reunió alguna hora que jo no pugui no passa res eh? Ja m'informareu i em psoareu al dia.

Un petonàs.

Mire "aquí hi ha molt catedràtic" Vallès

Anónimo dijo...

Jo dissabte al matí treballo (algú a s'aixecar el pais), però cap problem si es fa dissabte, a mi m'esta bé tot, ja direu com queda la votació, jejejejeje.

Raül (aixecant el pais) Pérez

carles dijo...

Hola nois,
A mi i a la virginia no ens va bé fins el diumenge. Ara que sóc per aqui màgradaria participar-hi més. Així que conteu amb nosaltres.
Edgar, estàs encarregat d'avisar-me quin dia quedeu aveure si podem anar-hi.

Carles (baute, sudaca...)

Anónimo dijo...

Jo tinc mater tot el finde notessss, però el disabte a la nit podriem fer un racó a la meva apreatada agenda.

Firmat "el putu amo"

kuka dijo...

hla makus/es!!
A mi em va be dissbte per la nit tmb!! jeje!!!

apa petonets!!
**** Kuka Fashh ****