La Taula del Sol és el punt de trobada d'un grup d'amics de Capellades a la xarxa.

27.6.07

Groenlandia, primera etapa

Ei hola, us escric les primeres noticies des de Groenlandia, be ara encara estic a copenhagen a dinamarca, a un hostal on dormo avui, acompanyat ni mes ni menys a la meva habitació de ..... fagin apostes.... doncs si 67 persones, entre elles i entre de totes les races i nacionalitats!!!! Apart de aixo que es anecdotic, dema agafo lavio cap a Gronelandia, acompanyat ni mes ni menys que per el meu ordinador, ja que tota la meva roba, es a dir lequipatge esta perdut entre Barcelona, Milan i Copenhagen. Dema nomes tindre que seguir portant la mateixa roba, tindre que dormir amb la mateixa roba i aixo no es el mes bo, sino que lequipatge no el tindre probablement fins el dissabte, ja que dema marxare cap a Groenlandia, perque no puc cambiar el dia del vol, perque sino el perdo, i el seguent avio que va cap a Groenlandia no hi va fins al dissabte!!!!!!!!!!!!!!!Notes 4 dies sense roba, sense sac de dormir, sense ressssssssssssssssssssssss!!!! Aixo es diu comença una aventura de puta mare, per aquells que van dir ooooo que maco anar a Groenlandia!!! Ja us explicare que tal es aixo de viure acompanyat d ela mateixa roba tants dies. Per cert i aquest es un apunt a lAlbert, el qual es va pensar que un cafe al Zurich era car,al vale 2,5 euros. Vols que et digui quan acabo de pagar en un bar per una cerveça............ no tho podras creure ni mes ni menys que 8,5 euros!!!!jajajajaja. umm que bona, a mes a mes me la e pres mentre mestaven dient que no em trobaben la maleta, o sigui que ma sentat de beeee oiii que beee!!!

Be crack que continuii la lluita dels calçasses, qe jo tambe tinc la meva teoria, pero no la dire pero n feri la sensibilitat dels concursants!!!!!!!!

Un petonas per tots i us prometo menjar carn de balena!!!!!!!!!

Sergi (manel la segona entrada!!!!!!!)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Cap problema....

Quan arribis a Groenlandia peles un parell de foques (en el sentit estricte de la paraula), i et fas una xupa xaxi pirulí!!!

Sort amb la devolució de les maletes...

Golfus "a Groenlandia no hi fa tan fred" Martínez

collakp dijo...

Ànims Sergi, tot això per tu no suposa cap contratemps, tu i jo estem fets de la mateixa pasta, ens agraden les aventures, el risc, fugim de les comoditats hoteleres i els vols en primera classe, som dels ke ens donen la roba d'un dia, una motxilla i una bici i amb això creuem el món tu!!!
Sort almenys, que et donen molts diners per anar a Groenlandia, pk si vas a una festa de la birra a 8.5 la consumició....cuidat molt!!!!
Frank "aventurer com tu" Ñarsson